مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 آذر 1398 ساعت 08:502019-12-03اقتصادي

کمک سازمان ملل برای بهبود بهداشت مردم قره قلپاقستان


صندوق جمعیت سازمان ملل متحد (UNFPA) و دولت ژاپن برنامه مشترکی را برای افزایش کیفیت خدمات پزشکی و بهبود سلامتی مردم منطقه دریاچه آرال آغاز می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس در تاشکند، صندوق جمعیت سازمان ملل متحد (UNFPA) و دولت ژاپن برنامه مشترکی را برای افزایش کیفیت خدمات پزشکی و بهبود سلامتی مردم منطقه دریاچه آرال آغاز می کند.

مراسم آغاز برنامه جدید تحکیم پتانسیل پایداری زندگی جامعه محلی منطقه دریاچه آرال به آسیب پذیری محیط زیستی، اقتصادی و همچنین در مسایل سلامتی مردم روز 2 دسامبر در شهر تاشکند برگزار شد.

این برنامه در سال های 2020 و 2021 میلادی توسط برنامه توسعه سازمان ملل متحد در ازبکستان، صندوق جمعیت سازمان ملل متحد، دولت ازبکستان با کمک مالی ژاپن اجرا می شود.

بودجه کلی این برنامه معادل 3 میلیون دلار است.

خشکی دریاچه آرال موجب بروز مشکلات انسانی، محیط زیستی، اجتماعی و اقتصادی و دموگرافی در منطقه دریاچه آرال به خصوص در قره قلپاقستان شد.

برنامه جدید در 9 ناحیه شمالی قره قلپاقستان در دو ابعاد کلیدی اجرا می شود.

نخست، این برنامه باعث بهبود کیفیت خدمات پزشکی در روستاهای دورافتاده می شود دوم، کمک برای آغاز ابتکارات فراگیر بازرگانی جهت ایجاد اشتغال جدید و همچنین بهبود دسترسی مردم به خدمات اجتماعی از جمله آب شیرین است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک سازمان ملل برای بهبود بهداشت مردم قره قلپاقستان

کمک سازمان ملل برای بهبود بهداشت مردم قره قلپاقستان