مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 آذر 1398 ساعت 09:552019-12-03اقتصادي

1500 کانتینر برنج در گمرک منتظر گواهی انطباق/کالا دپو نشده است


رییس سازمان ملی استاندارد ایران با اشاره به اینکه هزار و 500 کانتینر برنج در گمرک شهید رجایی دپو نشده است، گفت: بررسی ها در حال انجام است تا گواهی انطباق صادر شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، نیره پیروزبخت ظهر سه شنبه در حاشیه همایش برترین های کیفیت که در سالن موسسه تحقیقات علوم دامی در کرج برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: گاهی اعلام می شود که مشکلاتی در حوزه تولید وجود دارد و یا واحدهای تولیدی تعطیل هستند این در حالی است که ما 19 درصد نسبت به سال قبل با افزایش واگذاری پروانه کاربرد علامت استاندارد مواجه هستیم.

وی توضیح داد: افزایش اعطای پروانه کاربرد استاندارد بدین معنا است که واحدهای تولیدی برای ارتقای کیفیت کار خود تلاش و تمایل بیشتری نسبت به قبل داشته اند، همچنین بیانگر این است که تعداد واحدهای تولیدی و محصولات بیشتر شده است.

رییس سازمان ملی استاندارد ایران افزود: در حال حاضر بازرسی از واحدهای تولیدی با جدیت دنبال می شود، به طور تقریبی سالانه حدود 400 هزار واحد صنفی بازدید می شود که در شناسایی تعداد واحدهای غیراستاندارد و یا آنهایی که علامت استاندارد ندارند به ما کمک می کند.

پیروزبخت اشاره کرد: امسال در حوزه تدوین استاندارد بیشتر بر روی استاندارد کالاهای اساسی از جمله نهادهای دامی، برنج و یا گندم هدفگذاری کرده ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1500 کانتینر برنج در گمرک منتظر گواهی انطباق/کالا دپو نشده است

1500 کانتینر برنج در گمرک منتظر گواهی انطباق/کالا دپو نشده است