مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 آذر 1398 ساعت 10:102019-12-03اقتصادي

پایان چشم انتظاری 2918 شاکی پرهام/متهمان به رد مال محکوم شدند


رییس کل دادگستری گلستان از پایان چشم انتظاری دو هزار و 918 هزار شاکی پرونده خبرداد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، هادی هاشمیان ظهر سه شنبه در خصوص صدور رأی پرونده پرهام آزادشهر اظهارکرد: رای 174 صفحه ای پرونده متهمان لیزینگ خودرو معروف به پرهام آزادشهر صادر شد.

وی افزود: دادگاه متهم ردیف اول این پرونده سیداحمد میرمحمدی فرزند حسن را به رد مال شاکیان استان سیستان و بلوچستان به مبلغ 141 میلیارد و 825 میلیون و823 هزار و 984 تومان و هر سه متهم را به رد مال شاکیان اهالی استان گلستان به مبلغ 112 میلیارد و 879 میلیون و 320 هزار تومان محکوم کرده است.

هاشمیان بیان کرد: دادگاه همچنین آقای میرمحمدی را به اتهام مباشرت در اخلال در نظام اقتصادی به بیست سال حبس با احتساب ایام بازداشت قبلی ، 74 ضربه شلاق و انفصال ابد از خدمات دولتی و به اتهام مشارکت در اخلال در نظام اقتصادی به بیست سال حبس با احتساب ایام بازداشت قبلی ، 74 ضربه شلاق و انفصال ابد از خدمات دولتی (که حسب ذیل ماده 134 قانون مجازات اسلامی فقط یکی از دو مجازات قابل اجرا بوده و اگر مجازات یکی به جهت علل قانونی، غیر قابل اجرا شود ، مجازات دیگری اجرا می شود) محکوم کرد.

هاشمیان ادامه داد: متهم ردیف دوم مهدی قوانلو فرزند بهرامعلی نیز به اتهام مشارکت در اخلال در نظام اقتصادی به تحمل بیست سال حبس با احتساب ایا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان چشم انتظاری 2918 شاکی پرهام/متهمان به رد مال محکوم شدند

پایان چشم انتظاری 2918 شاکی پرهام/متهمان به رد مال محکوم شدند