مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 آذر 1398 ساعت 10:262019-12-03اقتصادي

دولت احتمالا به حساب مردم قبلا سرکشی کرده است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، قبل و بعد از آغاز سهمیه بندی و افزایش 3 برابری قیمت بنزین، دولت به مردم وعده پرداخت بسته حمایتی جدید داده بود و بعد از آنکه قیمت بنزین را شبانه گران کرد، - گروهی از مردم که حقوق و درآمد بالا و ملک ندارند، ولی به دلیل شغل شان تراکنش بانکی زیاد دارند،از لیست بسته معیشتی حذف شدند، این یعنی به احتمال قوی دولت در زمان تعیین مشمولان، حساب های بانکی را رصد کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، قبل و بعد از آغاز سهمیه بندی و افزایش 3 برابری قیمت بنزین، دولت به مردم وعده پرداخت بسته حمایتی جدید داده بود و بعد از آنکه قیمت بنزین را شبانه گران کرد، بلافاصله از جزییات بسته حمایتی رونمایی کرد که منابع آن از محل گرانی بنزین تأمین می شود.

همزمان با گرانی بنزین و بعد از اعتراض مردمی به افزایش 3 برابری و ناگهانی قیمت بنزین، حسن روحانی و کابینه اش به مردم گفتند که نگرانی بابت افزایش قیمت بنزین نداشته باشند چراکه منابع حاصل از افزایش قیمت بنزین به حساب مردم واریز خواهد شد.

بعد از آنهم طبق برنامه ریزی خودشان در سه نوبت مختلف به حساب برخی از مردم براساس تعداد اعضای خانواده شان مبالغی از 55 هزار تومان تا 205 هزار تومان واریز شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت احتمالا به حساب مردم قبلا سرکشی کرده است

دولت احتمالا به حساب مردم قبلا سرکشی کرده است