مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 آذر 1398 ساعت 10:262019-12-03حوادث

تاخیر و لغو بیش از 400 پرواز در آمریکا به دلیل شرایط بد آب و هوایی


طوفان ها و وضعیت نامساعد آب و هوایی در سراسر ایالات متحده آمریکا منجر به کشته شدن دست کم هفت نفر و گرفتار ماندن مسافران شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در ایالت میزوری در اثر حادثه ای ترافیکی در جاده های سیل زده شهرستان بالینگر ، سه نفر جان باخته اند.

اجساد دو کودک خردسال نیز در حالی در مرکز آریزونا پیدا شده که راننده خودرویی که سوار بر آن بودند، سعی بر عبور از جاده ای سیل زده را داشته است.

در این حادثه یک کودک نیز مفقود شده است.

در این میان هم چنین دو کشته دیگر در ارتباط با این طوفان ها گزارش شده که یکی از آن ها در لوییزیانا و دیگری در داکوتای جنوبی بوده است.

این طوفان ها منجر به لغو و تاخیر در بسیاری از پروازها نیز شده است، به طوری که بسیاری از افرادی که برای تعطیلات روز شکرگزاری به سفر رفته بودند، هنگام بازگشت با مشکل مواجه شده اند.

فرودگاه های سانفرانسیسکو و نیوآرک بیشترین آسیب را در این طوفان ها دیده اند و برخی پروازهای ورودی به سانفرانسیسکو به دلیل شرایط نامساعد آب و هوایی بیش از چهار ساعت به تأخیر افتادند.

آمارها حاکی از آن است که بیش از 150 پرواز به داخل یا خارج از ایالات متحده تا صبح دوشنبه لغو شده و بیش از 270 تاخیر در پروازها رخ داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاخیر و لغو بیش از 400 پرواز در آمریکا به دلیل شرایط بد آب و هوایی

تاخیر و لغو بیش از 400 پرواز در آمریکا به دلیل شرایط بد آب و هوایی