مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 آذر 1398 ساعت 10:262019-12-03اجتماعي

وجود بیش از 32 هزار معلول در کرمانشاه


کرمانشاه_ مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه گفت: 38 هزار و 993 معلول در این استان وجود دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فاطمه رضوان مدنی امرو سه شنبه در مراسم گرامیداشت روز جهانی معلولان اظهار داشت: کسب رتبه های بین المللی توسط ورزشکاران معلول و انجام کارهای هنرمندان معلول نشان می دهد که معلولیت محدودیت نمی آورد.

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه تعداد افراد تحت پوشش بهزیستی استان را 153 هزار 826 نفر اعلام کرد و افزود: از این تعداد 38 هزار و 993 نفر معلولیتهای بینایی، شنوایی، جسمی، حرکتی، ذهنی و روانی دارند.

این مسئول خاطر نشان کرد: در حال حاضر در استان کرمانشاه 35 هزار نفر مستمری دریافت می کنند که علی رغم تحریم ها توانستیم امسال مقدار پرداختی را افزایش دهیم.

رضوان مدنی گفت: طی هفته گذشته حق پرستاری ضایعه نخاعی نیز 2 برابر افزایش یافت و از 220 هزار تومان به 554 هزار تومان رسیده است.

وی بیان داشت: به آن دسته از افرادی که معلولیت شدید دارند و نیازمند محسوب می شوند هر یه ماه یکبار مبلغ 360 هزار تومان واریز می شود.

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه ادامه داد: همچنین از آبان ماه امسال یارانه سالمندان و بیماران مزمن روانی به مبلغ 920 هزار تومان و یارانه افراد مجهول الهویه به مبلغ یک میلیون و 40 هزار تومان به حساب واریز کردیم تا مراکز با کیفیت بهتر از قبل خد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وجود بیش از 32 هزار معلول در کرمانشاه

وجود بیش از 32 هزار معلول در کرمانشاه