مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 آذر 1398 ساعت 11:102019-12-03اجتماعي

تسهیلات جدید شهرداری ویژه معلولان


همزمان با روز جهانی معلولان، معاون حمل ونقل شهرداری تهران اقدامات صورت گرفته برای مناسب سازی معابر و ناوگان عمومی پایتخت را برای معلولان تشریح کرد.

- به نقل از روابط عمومی معاونت حمل ونقل و ترافیک شهرداری تهران؛ محسن پورسیدآقایی با اشاره به اهمیت نیاز های افراد معلول و نام گذاری سوم دسامبر (12 آذر) به عنوان روز جهانی معلولان، گفت: با توجه به سیاست های اداره کل سلامت شهرداری تهران و با هدف تحقق شعار تهران، شهری برای همه و تلاش در مناسب سازی معابر برای افراد معلول اقداماتی صورت گرفته است.

اختصاص فضای پارک ویژه، تخفیف 90 درصدی طرح ترافیک برای معلولانمعاون شهردار تهران گفت: باهدف ایمنی و هدایت مناسب نابینایان و معلولان به ایستگاه های اتوبوس؛ مناسب سازی و تسهیل تردد در ساخت پایانه ها (پایانه جوانمرد قصاب) صورت گرفته است.

پورسیدآقایی، افزود: ایجاد تسهیلات لازم در مدیریت هوشمند پارک حاشیه ای، ایجاد تسهیلات عبور و مرور در محدوده های ترافیکی، تسهیلات دوچرخه اشتراکی ازجمله اقدام هایی است که از سوی سازمان حمل ونقل و ترافیک صورت گرفته، به طوری که اکنون به ازای هر 70 فضای پارک، یک فضای پارک ویژه با تابلو و خط کشی اختصاصی و به صورت رایگان پیش بینی و قابل استفاده است؛ همچنین ارائه تخفیف 90 درصدی در عوارض تردد وسایل نقلیه دارای پلاک و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسهیلات جدید شهرداری ویژه معلولان

تسهیلات جدید شهرداری ویژه معلولان