مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 آذر 1398 ساعت 12:502019-12-03اجتماعي

380دانش آموز دختر کهگیلویه وبویراحمدی به مناطق عملیاتی اعزام شدند


معاون فرهنگی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: در اولین مرحله از اردوی راهیان نور استان، 380 دانش آموز دختر به مناطق عملیاتی اعزام شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، بهاء الدین ملک حسینی بعدازظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران افزود: این دانش آموزان از پنج مدرسه و در مقطع متوسطه به این مناطق اعزام شدند.

ملک حسینی یادآور شد: تا پایان سال جاری، هشت هزار و 600 دانش آموز دختر و پسر استان به مناطق عملیات خوزستان اعزام می شوند.

وی با بیان اینکه در این اردو دانش آموزان با10 اتوبوس به مناطق جنوب اعزام شدند، گفت: این دانش آموزان، اولین گروه اردوی راهیان نور در سال جاری هستند که به مناطق عملیاتی خوزستان اعزام می شوند.

ملک حسینی تصریح کرد: در این اردوی سه روزه، 30 همراه به عنوان راوی، طلبه و مربی، دانش آموزان را همراهی می کنند.

وی افزود: در این اردو، دانش آموزان از مناطق عملیاتی معراج شهدا، اروند کنار، ذوالفقاریه، شهدای شرق کارون، شلمچه، دهلاویه و هویزه بازدید خواهند کرد.

ملک حسینی آشنایی نسل جوان با فرهنگ ایثار و شهادت و رشادت های شهدا و رزمندگان را از مهمترین اهداف اردوهای راهیان نور عنوان کرد و گفت: اعزام کاروان راهیان نور موجب می شود تا نسل جوان هر چه بیشتر با رشادت ها و دلاورمردیهای رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس آشنا شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

380دانش آموز دختر کهگیلویه وبویراحمدی به مناطق عملیاتی اعزام شدند

380دانش آموز دختر کهگیلویه وبویراحمدی به مناطق عملیاتی اعزام شدند