مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 آذر 1398 ساعت 12:552019-12-03اقتصادي

لاستیک سنگین را احتکار نمی کنیم/ 60 درصد سود لاستیک در جیب دلال


عضو انجمن تایرسازان از اختصاص ارز دولتی به واردات بی رویه لاستیک کامیون انتقاد کرد؛ اما اتهام احتکار لاستیک از سوی تولیدکنندگان را وارد ندانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی اکبر مشرفی امروز در جمع خبرنگاران در خصوص خودداری برخی تولیدکنندگان تایر و لاستیک از عرضه آن به بازار به بهانه گران شدن قیمت بنزین، اظهار داشت: قطعا چنین چیزی نداریم و انبارهای ما همیشه در حداقل ظرفیت خود هستند و ما هر روزع گزارش وضعیت انبارهای خود را به وزارت صنعت، معدن وتجارت ارائه می دهیم.

وی افزود: من اساسا احتکار لاستیک را رد می کنم.

این فعال صنعت لاستیک با بیان اینکه تولید لاستیک سنگین باری و اتوبوسی کاهش شدیدی داشته است، گفت: متأسفانه در ماه های اخیر لاستیک سنگین به مقدار بسیار زیادی واردات داشته ایم و ای موضوع بازار تولیدکنندگان داخلی را دچار مشکل کرده است.

ایران تنها لاستیک ساز رادیال باری و سنگین در منطقه است؛ امروز به شدت در بازار داخلی برای فروش لاستیک های سنگین دچار مشکل هستیم امیدواریم وزارت صنعت به تولید نگاه بهتری داشته باشد و کمک کند تا بتوانیم میزان تولید را روز به روز افزایش دهیم و نیاز داخل به لاستیک باری و اتوبوسی سنگین را تأمین کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لاستیک سنگین را احتکار نمی کنیم/ 60 درصد سود لاستیک در جیب دلال

لاستیک سنگین را احتکار نمی کنیم/ 60 درصد سود لاستیک در جیب دلال