مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 آذر 1398 ساعت 13:002019-12-03سياسي

مدیر بازداشتی بعدی از نزدیکان روحانی کیست؟!


امید فعال؛ 29 اسفند 1397 مردم گلستان مثل روز های گذشته به روزمرگی شان می رسند، اما این چهارشنبه با همه ی روز ها فرق دارد.

- انتظاری که از قوه قضاییه و شورای عالی هلال احمر می رود آن است که شفافیت پیرامون اتفاقات جمعیت هلال احمر را در دستور کارشان قرار دهند تا ابهامات مطرح شده در اذهان عمومی رفع شود.

گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو- امید فعال؛ 29 اسفند 1397 مردم گلستان مثل روز های گذشته به روزمرگی شان می رسند، اما این چهارشنبه با همه ی روز ها فرق دارد.

باران رگباری توام با طوفان آخرین روز های زمستان 97 را که مردم مشغول خانه تکانی و خرید های شب عید هستند با خود به اعماق خزر می برد.

فوت 13 نفر و مصدوم شدن حداقل 116 نفر از مردم حاشیه شمال ایران و هزاران میلیارد تومان خسارت غم را به جای شادی عید نوروز سر سفره های هفت سین مردم می نشاند.

امدادرسانی ضعیف، نارضایتی محلی ها و رسانه های کشور را به دنبال دارد و انتشار تصویر علی اصغر پیوندی رییس سازمان هلال احمر در رستوران لاکچری گرگان هنگام خدمت رسانی به سیل زدگان گلستان پاشیدن نمک بر روی زخم ها است؛ محمد صالح مفتاح معاون رسانه، فرهنگ سازی و آموزش ستاد امر به معروف و نهی از منکر در توییتر خود خطاب به پیوندی می نویسد: جناب آقای پیوندی؛ کاش به جای توصیه به مردم کمی توضیح دهید که این عکس چه زمانی و کجا گر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیر بازداشتی بعدی از نزدیکان روحانی کیست؟!

مدیر بازداشتی بعدی از نزدیکان روحانی کیست؟!