مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 آذر 1398 ساعت 13:162019-12-03ورزشي

نعمتی: معلولین الهام بخش جامعه هستند/ برای کسب سهمیه المپیک ناامید نیستیم


قهرمان پارالمپیکی تیر و کمان کشورمان پس از دیدار با وزیر ورزش و جوانان به مناسبت روز جهانی معلولین گفت: خوشحالم افراد دارای ویژگی های خاص در کشور ما با ورزش امیدبخش و الهام بخش جامعه هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگراری فارس و به نقل از گفتگو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان زهرا نعمتی گفت: امیدوارم اینگونه دیدارها ادامه دار باشد و ورزشکاران معلول ما بتوانند خواسته های خود را مستقیم به وزیر ورزش بگویند.

  ورزشکار پارالمپیکی کشورمان ادامه داد: قطعا این دیدارها برای حل مشکلات تاثیرگذار است چرا که وزیر ورزش نگاه خاصی به ورزش معلولین دارند و قول هایی داده شد که در آینده از طریق تشکیل کمیته هایی برای افراد دارای معلولیت تصمیم های مهم تر و بهتری گرفته شود.

  وی افزود: من هیچوقت در تمام ادوار ورزشم به کسی قول مدال ندادم اما همیشه قول دادم بیشترین تلاشم را بکنم چرا که همه ما بهترین روزهای عمر، انرژی و وقتمان را برای ورزش میگذاریم تا بتوانیم بهترین نتایج را کسب کنیم.

سهمیه پارالمپیک را گرفته ام و برای المپیک هم بسیار امیدوارم که سهمیه تیمی را در تیر و کمان با هم تیمی هایم سال آینده در مسابقات جهانی آلمان بگیریم.

  نعمتی در پایان به مناسبت روز جهانی معلولین گفت: هرگز تسلیم معلولیت نشوید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نعمتی: معلولین الهام بخش جامعه هستند/ برای کسب سهمیه المپیک ناامید نیستیم

نعمتی: معلولین الهام بخش جامعه هستند/ برای کسب سهمیه المپیک ناامید نیستیم