مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 آذر 1398 ساعت 14:152019-12-03اقتصادي

برگزاری جلسه ستاد هماهنگی روابط اقتصادی خارجی


شانزدهمین جلسه ستاد هماهنگی روابط اقتصادی خارجی به ریاست آقای انصاری معاون اقتصادی وزیر امور خارجه در محل این وزارتخانه برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما به نقل از اداره کل دیپلماسی رسانه ای وزارت خارجه، در شانزدهمین جلسه ستاد هماهنگی روابط اقتصادی خارجی که با موضوع بررسی تحولات اقتصادی جمهوری اسلامی ایران با سایر کشور ها برگزار شد، نمایندگان وزارتخانه های علوم، تحقیقات و فناوری، جهاد کشاورزی، صنعت، معدن و تجارت، معاونت علم و فناوری رییس جمهور و نماینده بنگاه های کوچک اقتصادی به طرح مباحث، اقدامات و فعالیت های خود در راستای توسعه روابط تجاری با کشور های دیگر به ویژه اتحادیه اروپا پرداختند.

در همین راستا، نماینده وزارت علوم با اعلام این نکته که هدف این وزارتخانه قرار گرفتن در چرخه دانایی بین المللی است از رشد چشمگیر سفر هیئت های علمی اروپایی به ایران و بالعکس خبر داد و افزود: حجم بالای پروژه های تحقیقاتی مشترک با دانشگاه های جهان، رشد مقالات علمی، حضور پررنگ محققان و دانشمندان ایرانی در عرصه تولید علم جهان نشان از حرکت در مسیر تحقق اهداف تعیین شده دارد.

در ادامه نماینده وزارت جهاد کشاورزی با اشاره به حجم تجارت 400 میلیون دلاری ایران با سه کشور هلند، آلمان و فرانسه از ابتدای سال 2018 تاکنون، توسعه روابط تجا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری جلسه ستاد هماهنگی روابط اقتصادی خارجی

برگزاری جلسه ستاد هماهنگی روابط اقتصادی خارجی