مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 آذر 1398 ساعت 17:102019-12-03اجتماعي

اطفاء14 مورد پسماندسوزی و توقف فعالیت سه واحد صنعتی در بهارستان


رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان بهارستان با اشاره به 9مرحله گشت و پایش شبانه روزی ویژه شرایط اضطرارآلودگی هوا از اطفاء 14 مورد پسماند سوزی و توقف فعالیت 3 واحد صنعتی خبر داد.

- شیدا آکار رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان بهارستان در گفت وگو با خبرنگار فارس، اظهار کرد: در راستای کنترل و نظارت بر وضعیت زیست محیطی شهرستان در 9مرحله گشت و پایش زیست محیطی در شرایط اضطرار آلودگی هوا تعداد 14مورد پسماند سوزی اطفاء و فعالیت 3واحد صنعتی متوقف شد.

وی با اشاره به لزوم نظارت و کنترل بیشتر وضعیت زیست محیطی شهرستان و برخورد با فعالیت های آلاینده احتمالی توسط افراد سودجو در شرایط اضطرار آلودگی هوا، افزود: نیروهای این اداره در گشت و پایش های شبانه روزی در محورهای مختلف شهرستان با 14 مورد پسماندسوزی برخورد و اقدام به اطفاء آن ها کردند تا از افزایش شرایط آلودگی هوا جلوگیری به عمل آورند.

رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان بهارستان با اشاره به اینکه یکی از موارد ضایعات سوزی در شهرستان به دلیل حجم زیاد با همکاری آتش نشانی خاموش شد، بیان کرد: با عنایت به اینکه عاملان دو مورد از پسماندسوزی ها شناسایی شدند با واحدهای متخلف برخورد و اخطاریه زیست محیطی به آن ها ابلاغ شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اطفاء14 مورد پسماندسوزی و توقف فعالیت سه واحد صنعتی در بهارستان

اطفاء14 مورد پسماندسوزی و توقف فعالیت سه واحد صنعتی در بهارستان