مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 آذر 1398 ساعت 17:452019-12-03اجتماعي

وجود 1500 معلول در آستارا


رییس اداره بهزیستی شهرستان آستارا از وجود یک هزار و 500 معلول در سطح این شهرستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از آستارا، فریبرز خورشیدی امروز در نشست خبری به مناسبت هفته معلولین در محل اداره بهزیستی اظهار کرد: از دوهزار و 500 مددجویی تحت پوشش این نهاد یک هزار و 800 نفر آن معلول هستند که یک هزار و 500 نفر به صورت ماهیانه مستمری و یارانه دریافت می کنند.

وی تعداد مراکز نگهداری معلولین در سطح شهر آستارا را دو مرکز سامان و سارا و سعادت دانست و افزود: مرکز سامان و سارا به معلولین زیر 14 سال و مرکز سعادت به معلولین بالای 14 سال خدمات ارائه می دهد که تعداد معلولین تحت پوشش مرکز سعادت 30 معلول جسمی و حرکتی است.

رییس اداره بهزیستی شهرستان آستارا با اشاره به اینکه سرویس ویزیت در منزل برای معلولیت ذهنی و جسمی و حرکتی به مرکز سامان و سارا واگذار است خاطرنشان کرد: 30 نفر از معلولان ذهنی و جسمی و حرکتی ماهی یک بار توسط مرکز سامان و سارا به صورت رایگان تحت ویزیت قرار می گیرند.

خورشیدی به برگزاری منظم جلسات مناسب سازی شهرستان آستارا در محل اداره بهزیستی این شهرستان اشاره کرد و افزود: از شهرداری آستارا و لوندویل انتظار داریم جهت تردد معلولیت با ویلچر پیاده روهای شهر را اصلاح کنند و این مهم بارها در جلسات مناسب سازی مورد تأکید اعضا قرارگرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وجود 1500 معلول در آستارا

وجود 1500 معلول در آستارا