مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 آذر 1398 ساعت 00:502019-12-03سياسي

داستان کم بینایانی که کتابخانه دیجیتال بوشهر را می گردانند+فیلم


نمایندگی انجمن نابینایان ایران در استان بوشهر از 17مرداد ماه 1397 زیر نظر انجمن نابینایان ایران و با حمایت های مالی یک شرکت ثبت و شروع به فعالیت کرده است.

- داستان کم بینایانی که کتابخانه دیجیتال بوشهر را می گردانند+فیلم ایسنا/بوشهر نمایندگی انجمن نابینایان ایران در استان بوشهر از 17مرداد ماه 1397 زیر نظر انجمن نابینایان ایران و با حمایت های مالی یک شرکت ثبت و شروع به فعالیت کرده است.

این کتابخانه ی دیجیتال به مدیریت "مجتبی ناطوری زاده"، یکی از کم بینایان بوشهری و تعدادی از کم بینایان دیگر اداره می شود.

به مناسبت روز جهانی افراد دارای نقص عضو با مدیرعامل انجمن نابینایان و مسئول و مربی کتابخانه ی دیجیتال استان بوشهر گفتگویی ترتیب داده ایم؛ ناطوری زاده در رابطه با نوع عملکرد این مجموعه به ایسنا می گوید: فعالیت های این کتابخانه و دفتر نمایندگی انجمن در یک راستا پیش رفته و طبق نیازسنجی های انجام شده در جامعه، ابتدا استعدادیابی و سپس مهارت آموزی و تا حدودی نیز درآمدزایی هدف قرار داده شده است.

وی می افزاید: در حال حاضر یک سری کلاس ها و آموزش های مهارتی به صورت کارگاهی در حال برگزاری است که از جمله می توان به کلاس های نوازندگی کیبورد، تئاتر درمانی، فن بیان و اعتماد به نفس در قالب قصه گویی برای کودکان 7 تا 12 سال، کارگاه ادبی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داستان کم بینایانی که کتابخانه دیجیتال بوشهر را می گردانند+فیلم

داستان کم بینایانی که کتابخانه دیجیتال بوشهر را می گردانند+فیلم