مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 آذر 1398 ساعت 05:052019-12-04سياسي

فاجعه محیطزیستی استان در سایت محمدآباد


اکنون فاجعه محیط زیستی در این سایت در حال اتفاق است که باید مسؤولان هر چه سریعتر جلوی آن را بگیرند تا از بروز مشکلات بعدی جلوگیری شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، مهدیه قافله باشی دیشب در جلسه شورای اسلامی شهر قزوین که در تالار اجتماعات این شورا برگزار شد، اظهار کرد: وضعیت سایت محمدآباد نامطلوب و بدتر از آن چیزی است که می توان فکر کرد.

وی اضافه کرد: اکنون فاجعه محیطزیستی در این سایت در حال روی دادن است که باید مسؤولان هر چه سریعتر جلوی آن را بگیرند تا از بروز مشکلات بعدی جلوگیری شود.

عضو شورای اسلامی شهر قزوین بیان کرد: مسؤولان محیط زیست در ساماندهی سایت محمدآباد اقدامات لازم را انجام دهند و ورود جدی با هدف پیشگیری از فاجعه محیطزیستی داشته باشند.

قافله باشی  از مسؤولان شهرداری قزوین گلایه کرد و گفت: چرا تاکنون این مسؤولان وارد میدان نشدند و از بروز مشکلات به وجود آمده جلوگیری نکردند که این مهم جای تامل است.

شهرداری از مسؤولیتش سرباز نزند   در ادامه این جلسه محسن حق شناس گفت: افرادی که در مورد نحوه مدیریت سایت محمدآباد و واگذاری و عدم واگذاری آن توسط شهرداری قزوین نظر می دهند باید کارشناسی شده باشد تا در آینده با مشکلات دیگری روبرو نشویم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فاجعه محیطزیستی استان در سایت محمدآباد

فاجعه محیطزیستی استان در سایت محمدآباد