مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 آذر 1398 ساعت 06:002019-12-04اقتصادي

100 درصد پرتقال تامسون مازندران تا پایان آذر برداشت شود


رییس سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت: لان زمان برداشت پرتقال تامسون است که توصیه ما به باغداران این بوده تا پایان آذر ماه امسال صد در صد محصول پرتقال تامسون را برداشت کنند.

- عزیزالله شهیدی فر درباره آخرین وضعیت برداشت مرکبات در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: بیشترین تولید مرکبات استان مازندران پرتقال تامسون است که درحال حاضر بخشی از آن روی درختان مانده است.

وی با اشاره به اینکه الان زمان برداشت پرتقال تامسون است، افزود: توصیه ما به باغداران این است تا پایان آذر ماه امسال صد در صد محصول پرتقال تامسون را برداشت کنند.

رییس سازمان جهاد کشاورزی مازندران تصریح کرد: موضوع دیگر اینکه اگر قرار است باغداران محصول را به سورتینگ تحویل و یا به بازار فروش عرضه کنند نسبت به انجام این کار اقدام کنند در غیر این صورت اگر قرار است در منازل یا باغ ها نگهداری کنند بهتر است با رعایت تمام مسائل فنی باشد تا دسترنج یک ساله آنان دچار پوسیدگی نشود.

این مسؤول ادامه داد: باغداران باید محصولات خود را به گونه ای مدیریت کنند تا دچار کمترین صدمات شود.

شهیدی فر بیان کرد: اگر قرار است باغداران محصول شان را برای شب عید به بازار عرضه کنند بهتر است با قیچی باشد تا میزان ماندگاری آن کاهش نیابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

100 درصد پرتقال تامسون مازندران تا پایان آذر برداشت شود

100 درصد پرتقال تامسون مازندران تا پایان آذر برداشت شود