مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 آذر 1398 ساعت 06:052019-12-04بين الملل

ونزوئلا تصمیم پیمان ریو را محکوم کرد


وزیر امور خارجه ونزوئلا تصمیم اعضای پیمان ریو برای ممنوع السفر کردن رییس جمهور ونزوئلا و چند تن از مقامات عالی رتبه ونزوئلایی به داخل مرزهای کشورهای عضو این پیمان را محکوم کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، 15 کشور در قاره آمریکا روز سه شنبه موافقت کردند تا به عنوان بخشی از تلاش های دیپلماتیک برای تحت فشار گذاشتن نیکولاس مادورو، رییس جمهور ونزوئلا برای کناره گیری از قدرت، 29 ونزوئلایی از جمله مادورو و متحدان نزدیکش را از سفر به داخل مرزهای شان منع کنند.

خورخه آریزا، وزیر امور خارجه ونزوئلا در صفحه توییتر خود نوشت: واشنگتن و کشورهای پیروش دیگر نمی دانند چه چیزی از خود اختراع کنند.

از آنجایی که آنها از یک بحران حاکمیت و شورش های مردمی ضد نئولیبرال رنج می برند و دولت موازی خیالی شان در ونزوئلا فروپاشیده، لیست های بی فایده ای برای حمله به کشور ما تهیه می کنند.

اوایل روز سه شنبه کشورهای عضو پیمان ریو محدودیت های سفر جدیدی را علیه 29 ونزوئلایی از جمله نیکولاس مادورو، رییس جمهور ونزوئلا و همسرش، خورخه آریزا، ولادیمیر پادرینو، وزیر دفاع و دلسی رودریگز، معاون رییس جمهور اعمال کردند.

نشست روز سه شنبه در بوگوتا، پایتخت کلمبیا برگزار شد و نمایندگانی از آمریکا، آرژانتین، برزیل، شیلی، پرو و کلمبیا در آن شرکت داشتن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ونزوئلا تصمیم پیمان ریو را محکوم کرد

ونزوئلا تصمیم پیمان ریو را محکوم کرد