مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 آذر 1398 ساعت 06:302019-12-04سياسي

خجسته خبر داد: قاچاق کالا با عنوان بار مسافر در گمرک فرودگاه امام (ره)


رییس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی مجلس، گفت: طبق گزارشات واصله به این فراکسیون بعضی از کالاهای لوکس که ورود آنها به کشور ممنوع است با عنوان بار همراه مسافر در گمرک فرودگاه امام خمینی (ره) اظهار و ترخیص می شود.

- امیر خجسته نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، گفت: تیم کارشناسی فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی در هفته آینده به منظور نظارت بر ترخیص و پرداخت عوارض و مالیات کالاها در گمرک فرودگاه امام (ره) در این فرودگاه به مدت یک هفته مستقر می شود.

  وی افزود: با توجه به گزارشات واصله به فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی در مورد قاچاق سازمان یافته کالاها همچون گوشی تلفن همراه، لوازم یدکی خودرو و غیره بنا بر این شد تا تیم کارشناسی فراکسیون به منظور نظارت بر ترخیص کالاها در گمرک فرودگاه امام (ره) در این فرودگاه مستقر شوند.

رییس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی مجلس اظهار داشت: طبق گزارشات واصله به فراکسیون، بعضی از کالاهای تجاری در قالب کالاهای غیرتجاری با تبانی سازمان یافته از گمرک فرودگاه امام خمینی ترخیص می شوند.

خجسته خاطرنشان کرد: بر اساس این گزارش یکسری کالاهای تجاری گروه 4 که واردات آنها به کشور ممنوع است در گمرک فرودگاه امام به عنوان کالای غیرتجاری و پته مسافری (کا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خجسته خبر داد: قاچاق کالا با عنوان بار مسافر در گمرک فرودگاه امام (ره)

خجسته خبر داد: قاچاق کالا با عنوان بار مسافر در گمرک فرودگاه امام (ره)