مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 آذر 1398 ساعت 06:302019-12-04حوادث

اعترافات جالب دو متهم در حاشیه طرح رعد: یادم نیست چندبار دستگیر شدم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، انگار که به یک دیدار دوستانه آمده باشند و انگار نه انگار که قرار است تا چند ساعت دیگر به زندان بروند کنار میز کشفیات ایستاده بودند تا سردار بیایید و چندکلامی با آن ها صحبت کند، - اعترافات جالب دو متهم در حاشیه طرح رعد: یادم نیست چندبار دستگیر شدم دو متهم که به جرم سرقت دستگیر شده بودند در حاشیه سی و یکمین طرح رعد پلیس پیشگیری پایتخت اعترافات جالب ولی قابل تاملی داشتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو ، انگار که به یک دیدار دوستانه آمده باشند و انگار نه انگار که قرار است تا چند ساعت دیگر به زندان بروند کنار میز کشفیات ایستاده بودند تا سردار بیایید و چندکلامی با آن ها صحبت کند، اعتیاد داشتند، ولی به قول خودشان کنترل شده بود، آنقدر کنترل شده که می گفتند: با یک لباس معمولی و دمپایی اینجا وایسادیم و چند روزی هم هست که مواد نزدیم، ولی عین خیالمان نیست و نمیلرزیم .

متهم راستی به متهم چپی می گفت: وایسا وایسا سردار اومد، خوب وایسا داخل عکس قشنگ شویم ، گفتم: مهم نیست دوستان و خانواده عکس شما را به عنوان متهم ببینند؟ با خنده گفتند: نه و خالکوبی روی دستش را روبروی دوربین گرفت تا هنرِ خالکوبش را به دوربین نشان دهد!سردار رحیمی به این متهمان رسید و از افسر پرونده سوال که جرم این دو چه هست؟ اف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعترافات جالب دو متهم در حاشیه طرح رعد: یادم نیست چندبار دستگیر شدم

اعترافات جالب دو متهم در حاشیه طرح رعد: یادم نیست چندبار دستگیر شدم