مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 آذر 1398 ساعت 06:362019-12-04بين الملل

ائتلاف سعودی 13 کشتی سوخت و مواد غذایی یمن را در توقیف نگه داشته است


ائتلاف سعودی افزون بر ادامه حملات هوایی و زمینی خود علیه یمنی ها کشتی های حامل سوخت و مواد غذایی آنها را هم در توقیف نگاه داشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، ائتلاف سعودی در حالی از تمایل خود برای آتش بس با یمن سخن می گوید که با ادامه جنگ و تشدید فشار بر یمن، رویکردی خلاف مواضع سیاسی نشان می دهد.

یک مسئول در بندر الحدیده در غرب یمن گفت، ائتلاف سعودی سیزده فروند کشتی حامل مشتقات نفتی و مواد غذایی را با وجود اینکه از طرف سازمان ملل مجوز دارند توقیف کرده و اجازه تخلیه بار به آنها در این بندر را نمی دهد.

این منبع در گفت وگو با شبکه المسیره تاکید کرد: نیروهای ائتلاف به توقیف کشتی ها مقابل بندر جیزان ادامه می دهند در حالی که این کشتی ها مجوز سازمان ملل را دارند.

شرکت نفت یمن هم با صدور بیانیه ای اعلام کرد: با وجود اینکه فرستاده سازمان ملل به یمن در گزارش تازه خود به شورای امنیت از ورود کشتی های سوخت به بندر الجدیده و رفع مشکل در این زمینه سخن گفت، اما ائتلاف سعودی هنوز پنج کشتی حامل سوخت بنزین و دیزل را با وجود داشتن مجوز ورود به به بندر الحدیده در توقیف نگاه داشته تا رنج مردم را بیشتر کند.

در این بیانیه آمده است: مقادیر موجود سوخت در کشتی های توقیف شده به 84 هزار تن بنزین و 53 هزار تن دیزل می رسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ائتلاف سعودی 13 کشتی سوخت و مواد غذایی یمن را در توقیف نگه داشته است

ائتلاف سعودی 13 کشتی سوخت و مواد غذایی یمن را در توقیف نگه داشته است