مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 آذر 1398 ساعت 06:402019-12-04اجتماعي

شهریه مدارس سقف مشخصی دارد/ مدیر متخلف عزل می شود


مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز با اشاره به اینکه شهریه مدارس سقف مشخصی دارد، گفت: مدیری که در خصوص دریافت شهریه تخلف کند، جا به جا یا عزل می شود.

- سالار قاسمی در گفت وگو با خبرنگار مهر با اشاره به میزان شهریه مدارس غیردولتی استان و با تاکید بر اینکه در این خصوص الگوی خاص وجود دارد، گفت: در مدارس و آموزشگاه های که تحت پوشش آموزش و پرورش است با توجه به الگو و سقف تعیین شده شهریه دریافت می شود.

وی با شاره به اینکه الگوی شهریه توسط وزارت آموزش و پرورش تعریف شده، گفت: آیتم هایی مانند نوساز بودن مدارس غیردولتی، تعداد دانش آموزان و غیره از جمله فاکتورها در تعیین میزان شهریه است، گاهی مشاهده می شود شهریه دریافتی در چند مدرسه غیردولتی با هم تفاوت دارد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز با تاکید براینکه در تمامی مدارس غیردولتی و یا آموزشگاه های تحت پوشش آموزش و پرورش باید پوستر شهریه در دفتر مدیریت نصب شده باشد که در معرض دید عموم قرار گیرد، گفت: مدیران مدارس و آموزشگاه ها موظف هستند بر اساس رقم درج شده در پوستر، شهریه دریافت کنند.

قاسمی در پاسخ به اینکه چرا برخی مدارس شهریه بیشتری دریافت می کنند، گفت: در کنارشهریه منظور شده که مورد تایید وزارت آموزش و پرورش است و در پوستر شهریه هر مدرسه نیز درج شده است گاهی خود مدارس بر حسب برگزا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهریه مدارس سقف مشخصی دارد/ مدیر متخلف عزل می شود

شهریه مدارس سقف مشخصی دارد/ مدیر متخلف عزل می شود