مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 آذر 1398 ساعت 06:502019-12-04سياسي

امروزه همه دنیای کفر در مقابل جمهوری اسلامی ایستاده است


رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح گفت: امروزه همه دنیای کفر در مقابل جمهوری اسلامی ایران ایستاده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام والمسلمین شکرالله بهرامی شامگاه سه شنبه در دیدار با آیت الله نمازی امام جمعه کاشان با بیان اینکه امروز جنگ بین ملت ایران با استکبار جهانی همانند جنگ احزاب است، اظهار داشت: امروز همه دنیای کفر در مقابل جمهوری اسلامی ایران ایستاده است.

وی با اشاره به تبعیت مردم متدین ایران از ولایت فقیه ابراز داشت: همانطور که در امور دینی نسبت به مواردی که مطلع نیستیم باید از مراجع تقلید کنیم در امور کشوری هم باید ضمن تبعیت از ولایت، نسبت به فرامین رهبر معظم انقلاب اطاعت محض داشته باشیم.

رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور با اشاره به روایات که میفرمایند در دوران آخرالزمان در سخت ترین شرایط به دنبال قرآن باید رفت، تصریح کرد: مفسرین قرآن کسانی هستند که به واسطه علمی که کسب کرده اند علمای دین هستند.

وی با بیان اینکه علما در روی زمین مثل ستارگان آسمان هستند، افزود: در دنیای کنونی که شبهات از همه طرف به سوی ما هجوم می آورند علما می توانند همانند چراغی برای راهنمایی بشر باشند.

حمایت قوه قضاییه از آمران به معروف و ناهیان از منکر حجت الاسلام بهرامی با بیان اینکه حمایت از آمرین به معروف و ناهیان از منکر در دستو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امروزه همه دنیای کفر در مقابل جمهوری اسلامی ایستاده است

امروزه همه دنیای کفر در مقابل جمهوری اسلامی ایستاده است