مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 آذر 1398 ساعت 07:062019-12-04اقتصادي

روزانه 800 تن زباله وارد سایت محمد آباد می شود


مدیرعامل سازمان پسماند شهرداری قزوین گفت: روزانه 850 تن زباله وارد سایت محمد آباد می شود که 600 تن آن مازاد بر ظرفیت است.

- مرکز قزوین, مهدی امینی در جلسه علنی شورای شهر قزوین با اشاره به معضلات سایت محمد آباد گفت: ادامه این روند موجب نارضایتی ساکنان منطقه خواهد شد.

وی افزود: در سال 93 تا 98 این سایت حدود 20 هکتار فضا اشغال کرده و قرار بود 50 هزار تن کمپوست از پسماندهای آنجا تهیه شود، ولی در ادامه مشکلاتی در این زمینه به وجود آمد.

به گفته مدیرعامل سازمان پسماند؛ روزانه باید 500 تن از پسماندها به بخش پردازش منتقل می شد ولی چون کمپوست تولید نمی شود به طور مستقیم دفن می شوند.

امینی یاد آور شد: سال 94 در کارگروه پسماند استان مصوب شد شهرداری ها به ازای تحویل هر کیلو مواد به محمد آباد 20 هزار تومان پرداخت کنند که این مصوبه شامل شهرداری قزوین شد.

وی تاکید کرد: باید مشکلات این سایت در لایحه ای به شورا ارائه تا بررسی شود.

سایت پردازش و دفع زباله محمد آباد سال 92 از سوی شهرداری قزوین با هدف دفع پسماند راه اندازی شد و قرار بود تا 20 سال با ورود روزانه 250 تن زباله به فعالیت بپردازد اما طی سال های اخیر ورود روزانه بیش از 800 تن پسماند به این مجموعه، ظرفیت سایت محمدآباد را در معرض اتمام قرار داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روزانه 800 تن زباله وارد سایت محمد آباد می شود

روزانه 800 تن زباله وارد سایت محمد آباد می شود