مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 آذر 1398 ساعت 07:262019-12-04پزشكي

با رژیم غذایی کتوژنیک به جنگ آنفولانزا بروید


نتایج یک مطالعه جدید بر روی موش های آزمایشگاهی نشان داد که پیروی از رژیم غذایی کتوژنیک (کربوهیدرات کم-چربی بالا) به فرد در غلبه بر ویروس آنفولانزا کمک می کند.

- نتایج یک مطالعه جدید بر روی موش های آزمایشگاهی نشان داد که پیروی از رژیم غذایی کتوژنیک (کربوهیدرات کم-چربی بالا) به فرد در غلبه بر ویروس آنفولانزا کمک می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، اگرچه به بازار آمدن واکسن آنفولانزا به طور قابل توجهی از نرخ ابتلا و شیوع این ویروس کاست اما تاکنون هنوز درمانی برای این بیماری پیدا نشده است.

رژیم غذایی کتوژنیک رژیمی است حاوی کربوهیدرات کم و چربی بالا که فواید بسیاری برای سلامتی دارد.

افرادی که از این رژیم تبعیت می کنند، در وعده های غذایی خود از گوشت ماهی، مرغ و دیگر ماکیان و سبزیجاتی که کربوهیدرات و کالری پایین تری دارند، استفاده می کنند.

مطالعات انجام شده حاکی از آن است که این نوع رژیم غذایی می تواند به کاهش وزن و تقویت سلامت در بیماران مبتلا به دیابت، سرطان، صرع و بیماری آلزایمر کمک کند.

در یک مطالعه جدید وقتی به موش های آزمایشگاهی که براساس رژیم غذایی کتوژنیک تغذیه شده بودند، ویروس آنفولانزا تزریق شد، شانس زنده ماندن آن ها نسبت به موش هایی که از رژیم حاوی کربوهیدرات بالا تغذیه کرده بودند، بیشتر بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با رژیم غذایی کتوژنیک به جنگ آنفولانزا بروید

با رژیم غذایی کتوژنیک به جنگ آنفولانزا بروید