مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 آذر 1398 ساعت 07:402019-12-04فرهنگي

فیلم کوتاه «گاف» در زنجان تولید شد


فیلم کوتاه «گاف» به نویسندگی و کارگردانی حسن مهرآذر با موضوع اجتماعی ساخته شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، فیلم کوتاه گاف با محوریت مباحث اجتماعی و بر طبق استانداردهای جهانی فیلم کوتاه در مدت زمان 15 دقیقه و به تهیه کنندگی انجمن سینمای جوانان ایران دفتر زنجان تولید شده است.

   کارگردان فیلم گاف در ارتباط با ساخت این فیلم کوتاه گفت:داستان این فیلم با یک اتفاق ساده و روزمره آغاز و با غافلگیری بیننده و شخصیت اصلی فیلم به پایان می رسد.

حسن مهرآذر  همچنین شرایط و لوکیشن تصویربرداری فیلم را محیط داخل تاکسی عنوان کرد و گفت: فیلم کوتاه یک ساختار دارد و دارای شخصیت ها و لوکیشن های تصویربرداری محدودی است.

این فیلمساز گفت: فیلمساز برای اینکه بتواند، مضمون و بطن اصلی موضوع را در مدت زمان کوتاه انتقال بدهد، باید، با یک موضوع، یک داستان خطی و یک ایده واحد سرکار داشته باشد.

مهر آذر با اشاره به بیگانه بودن فیلم کوتاه برای عموم مردم در گذشته، گفت: در گذشته عموم مردم به دلیل نبود جایی مناسب برای نمایش و اکران فیلم های کوتاه ساخته شده با اینگونه فیلم ها بیگانه بودند.

وی گفت: اما در سال های اخیر به دلیل فراگیر بودن شبکه های مجازی و حضور فیلمسازان در جشنواره های خارجی و حتی داخلی، فیلم کوتاه توانسته جایگاه خودش رو به نحو احسن پیدا کند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فیلم کوتاه «گاف» در زنجان تولید شد

فیلم کوتاه «گاف» در زنجان تولید شد