مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 آذر 1398 ساعت 07:402019-12-04سياسي

چرا دولت از دانه درشت ها مالیات نمی گیرد؟


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، دستور فوری محمدباقر نوبخت رییس سازمان برنامه و بودجه کشور مبنی بر معافیت مالیاتی هنرمندان در لایحه بودجه سال 1399 موجی از انتقادات نسبت به این تصمیم غیرعادلانه را در پی داشته، - استمرار معافیت مالیاتی فعالیت های انتشاراتی، مطبوعاتی و هنری، در صورتی که شامل افراد پردرآمدی از قبیل بازیگران فیلم ها نشود، تصمیم خوبی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، دستور فوری محمدباقر نوبخت رییس سازمان برنامه و بودجه کشور مبنی بر معافیت مالیاتی هنرمندان در لایحه بودجه سال 1399 موجی از انتقادات نسبت به این تصمیم غیرعادلانه را در پی داشته، بطوریکه کارشناسان، اصحاب رسانه و حتی مردم عادی در واکنش به این دستور، انتقادات تندی را مطرح کرده اند.

استمرار معافیت مالیاتی فعالیت های انتشاراتی، مطبوعاتی و هنری، در صورتی که شامل افراد پردرآمدی از قبیل بازیگران فیلم ها نشود، تصمیم خوبی است.

براساس تصمیم رییس سازمان برنامه و بودجه، پیشنهاد معافیت 50 درصدی فعالیت های انتشاراتی، مطبوعاتی و هنری از لایحه بودجه سال آینده کل کشور حذف شد که به معنای معافیت کامل این فعالیت ها از مالیات است ولی چون بازیگران پردرآمد نیز مشمول این معافیت می شوند، در تضاد با عدالت مالیاتی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا دولت از دانه درشت ها مالیات نمی گیرد؟

چرا دولت از دانه درشت ها مالیات نمی گیرد؟