موضوعات داغ: - انتخابات رياست جمهوري - رياست جمهوري - انتخابات رياست - حقوق بازنشستگان - بازنشستگان تامين اجتماعي - تامين اجتماعي - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - ابوالفضل رزاق پور - عليرضا بيرانوند - دستگيري سارقان - روزنامه صداي سپاهان - جايزه هفت اقليم - سرمربي تراكتور - مبارز فساد - صندوق ذخيره فرهنگيان - بيمارستان امام خميني - هافبك يوونتوس - آچمز - شهردار بادرود - مديركل بهزيستي گيلان - سازمان اسناد و كتابخانه ملي - محمد سررشته داري

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 آذر 1398 ساعت 07:502019-12-04بين الملل

دلار به کف رسید!


افزایش مناقشات تجاری بین چین و آمریکا باعث کاهش ارزش دلار در برابر بسیاری از ارزها شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از رویترز،معاملات روز چهارشنبه بازارهای ارز، فضای معاملات بار دیگر کاملا تحت تاثیر اخبار مربوط به جنگ تجاری آمریکا و چین قرار گرفت.

دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا در جمع خبرنگاران در شهر لندن گفت که عجله ای برای امضای توافق تجاری با چین ندارد و احتمال می رود امضای فاز نخست توافق تجاری به پس از انتخابات ریاست جمهوری کشیده شود.

ویلبر راس، وزیر بازرگانی آمریکا نیز تهدید کرده است که در صورت حاصل نشدن پیشرفت در جریان مذاکرات تجاری، آمریکا تعرفه های بیشتری روی واردات خود از چین اعمال خواهد کرد.

چین و آمریکا درگیر یک جنگ تجاری طولانی مدت بوده اند که اکنون وارد هفدهمین ماه خود شده است و از آن به عنوان یکی از اصلی ترین دلایل کاهش رشد اقتصادی جهان نام برده می شود تا جایی که بانک جهانی، زیان این جنگ برای اقتصاد جهانی طی دو سال آینده را حدود 700 میلیارد دلار برآورد کرده است.

دو طرف طیف گسترده ای از محصولات وارداتی یکدیگر را مشمول تعرفه های اضافی کرده اند.

شاخص دلار که نرخ برابری آن در مقابل سبدی از ارزهای جهانی را اندازه می گیرد، با قرار گرفتن در کمترین سطح یک ماه اخیر و در سطح 97.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دلار به کف رسید!

دلار به کف رسید!