مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 آذر 1398 ساعت 08:002019-12-04اقتصادي

تور لحظه آخری باکو با بیسان گشت


شرکت بیسان گشت مهر مفتخر است که در زمینه تورهای لحظه آخری، بهترین و کامل ترین پکیج های تور را با ارزان ترین قیمت به مسافران خود ارایه می دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابراعلام بیسان گشت، تورهای لحظه آخری مسیرهای مختلف چون باکو، استانبول، دبی، تایلند و بسیاری مسیرهای دیگر، هر روزه به روزرسانی می شود که هم در وب سایت بیسان گشت و هم به صورت تماس تلفنی می توان آنها را رزرو و خریداری کرد.

در واقع برای رزرو تورهای لحظه آخری برای مسیرهای مختلف من جمله تور لحظه آخری باکو و ، استانبول، دبی مجری مستقیم بوده توانسته، نظر گردشگران را به خود جلب کند چرا که علاوه بر بالابودن سطح برگزاری تورهای خود، بهترین و ارزان ترین قیمت را به مسافران خود ارایه داده است.

تور لحطه آخری به باکو : شهر باکو پایتخت کشور آذربایجان یکی از مکان های مهم گردشگری برای ایرانیان به حساب می آید سالانه جمعیت زیادی از گردشگران ایرانی با هر نوع سلیقه ای را به سمت خود جذب می کند.

در واقع شهر باکو که ترکیبی از باکوی قدیم و باکوی جدید و مدرن می باشد باعث شده که هم مسافرانی که علاقه به شهر مدرن و به سبک اروپایی هستند را به سمت خود جذب کند و هم مسافران علاقمند به تاریخ و نماهای تاریخی.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تور لحظه آخری باکو با بیسان گشت

تور لحظه آخری باکو با بیسان گشت