مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 آذر 1398 ساعت 08:552019-12-04اجتماعي

برگزاری نماز جماعت در مدارس عامل تربیت دینی و معنوی دانش آموزان


معاون فرهنگی و پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: برگزاری نماز جماعت از جمله برنامه های تاثیرگذار معنوی در مدارس برای تربیت دینی دانش آموزان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، سید غلامحسن موسوی پیش از ظهر امروز در جلسه هماهنگی پیش اجلاس نماز در اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل با اشاره به تاکید سند تحول بنیادین آموزش و پرورش بر ترییت نسلی مومن و انقلابی اظهار کرد: براساس ساحت اعتقادی، عبادی و اخلاقی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، برگزاری نماز جماعت از جمله برنامه های تاثیرگذار معنوی در مدارس برای تربیت دینی دانش آموزان است.

وی افزود: برنامه های آموزش و پرورش استان اردبیل در حوزه نماز با هدف پرورش روحیه تعبد الهی، التزام عملی به احکام و آداب اسلامی، تزکیه و تهذیب نفس و رشد فضایل، مکارم اخلاقی و استفاده از روش های تربیتی صحیح در تربیت دینی دانش آموزان اجرا می شود.

معاون فرهنگی و پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل با اشاره به برگزاری برنامه های پیش اجلاس نماز در مدارس استان، گفت: با توجه به تاثیر برنامه های معنوی در تسریع حرکت رو به رشد و تربیت دینی آینده سازان ایران اسلامی، براساس  برنامه ریزی های انجام شده با مشارکت اداره کل آموزش و پرورش استان، ائمه جمعه، استاندار و فرمانداران نواحی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری نماز جماعت در مدارس عامل تربیت دینی و معنوی دانش آموزان

برگزاری نماز جماعت در مدارس عامل تربیت دینی و معنوی دانش آموزان