مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 آذر 1398 ساعت 09:102019-12-04سياسي

معتمدین هیئت اجرایی انتخابات مجلس در شهرستان تنگستان انتخاب شدند


معتمدین اصلی و علی البدل عضو هیئت اجرایی یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی شهرستان تنگستان انتخاب شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، نشست انتخاب معتمدین اصلی و علی البدل عضو هیئت اجرایی یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی شهرستان تنگستان با حضور فرماندار، دادستان، رییس ثبت احوال، رییس و اعضای هیات نظارت بر انتخابات شهرستان و رییس هیات بازرسی بر انتخابات شهرستان برگزار شد.

فرماندار شهرستان تنگستان صبح چهارشنبه در این نشست با اشاره به اهمیت برگزاری انتخابات اظهار داشت: انتخابات مانور اقتدار ملی را به نمایش می گذارد و مبنای ما در انتخابات فراهم کردن زمینه مشارکت حداکثری با رعایت اصل بی طرفی و اجرای مر قانون در صیانت از حقوق کاندیداها و آرای مردم است.

عبدالحسن رفیعی پور اضافه کرد: تشویق مردم برای حضور پرشور و مشارکت حداکثری در انتخابات نیز از دیگر مواردی است که اعضای هیئت اجرایی و نظارت باید با تعامل بستر را برای تحقق این موضوع نیز فراهم کنند.

معتمدین دعوت شده از بین خود تعداد 8 نفر از اعضای اصلی و 5 نفر از اعضای علی البدل هیئت اجرایی را با رای مخفی انتخاب کردند.

محمد اعتمادیان، عباس لطفی نژاد، سید محمد رضا حسینی، علی خسروخواه، غلامحسین احمدپیری، رضا اسدی، خضر کیامرزی و جبار ایزدی پناه به عنوان اعضای اصلی هی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معتمدین هیئت اجرایی انتخابات مجلس در شهرستان تنگستان انتخاب شدند

معتمدین هیئت اجرایی انتخابات مجلس در شهرستان تنگستان انتخاب شدند