مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 آذر 1398 ساعت 09:302019-12-04اقتصادي

تصمیمات ارزی، دشمن را برای فشار بیشتر به کشور تحریک کرد


نماینده مردم کرمان و راور در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به تحریم ها و جنگ اقتصادی امریکا علیه جمهوری اسلامی ایران گفت: روال کار دولت فعلی امریکا، - ایسنا/کرمان نماینده مردم کرمان و راور در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به تحریم ها و جنگ اقتصادی امریکا علیه جمهوری اسلامی ایران گفت: روال کار دولت فعلی امریکا، عمق بخشیدن به تحریم های هوشمندانه این کشور در سال 90 و91 بود و به شدت این را به پیش برد که البته اشتباهات فاحش در داخل کشور و تصمیم های غیرکارشناسی در تک نرخی کردن ارز به این موضوع کمک کرد.

محمدرضا پورابراهیمی امروز 13 آذرماه در همایش آشنایی با فرصت های تجاری کرمان و اتحادیه اقتصادی اوراسیا در اتاق بازرگانی کرمان اظهار کرد: در شرایطی که امریکایی ها اقتصاد ما را تحریم کرده اند، امضای این توافقنامه ها به افزایش همکاری ایران و سایر کشورها کمک می کند و (موافقتنامه تجاری اوراسیا) یکی از محورهای مهم و اساسی در حوزه اوراسیا است.

وی افزود: اعداد و ارقامی که از حوزه تجارت با این پنج کشور(قزاقستان، قرقیزستان، ارمنستان، روسیه و بلاروس) داریم، تراز تجاری ما معادل یک سوم منفی است.

پورابراهیمی با اشاره به لزوم استفاده از ظرفیت بخش کشاورزی استان کرمان برای صادرات به اتحادیه اوراسیا تصریح کرد: زیرساختی که در تجارت خارجی مد نظر است،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصمیمات ارزی، دشمن را برای فشار بیشتر به کشور تحریک کرد

تصمیمات ارزی، دشمن را برای فشار بیشتر به کشور تحریک کرد