مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 آذر 1398 ساعت 09:562019-12-04سياسي

دو سال مکاتبه برای مناسب سازی روستایی/مشکلات در مرحله شناسایی


کمیته مناسب سازی شهرستان بیرجند در حالی برگزار شد که نه تنها خروجی قابل لمسی نداشت بلکه حکایت ها نشان می داد که برخی برای مناسب سازی ها از دو سال پیش در مرحله مکاتبه درجا می زنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مناسب سازی شهری ویژه توانخواهان و قشر معلول جامعه از جمله تاکیداتی است که همواره در بیانات مسئولان عالی رتبه کشور و استان موج می زند.

اگرچه تاکنون در شهرها و روستاهای بزرگ خراسان جنوبی اقداماتی در این راستا انجام شده اما ارائه گزارشات متولیان در جلسات متعدد نشان از این دارد که آنگونه که باید مورد توجه قرار نگرفته است.

پیش از ظهر چهارشنبه کمیته مناسب سازی شهرستان بیرجند برگزار شد و طی آن دهیاران روستاهای بزرگ حاشیه شهر اعم از امیرآباد، حاجی آباد، چهکند و دستگرد به ارائه عملکرد دوساله شان در امر مناسب سازی پرداختند.

گفت و گوی دو ساعته اعضای حاضر در حالی به اتمام رسید که نه تنها خروجی قابل لمسی حاصل نشد بلکه برخی از متولیان برای رفع مشکلات قشر توانخواه روستا از دو سال پیش در مرحله مکاتبه درجا می زنند.

مدارس در دست مناسب سازی علیرضا قربان زاده، مسئول مناسب سازی بهزیستی شهرستان بیرجند در این جلسه با بیان اینکه مکاتبه هایی در راستای مناسب سازی عابر بانک ها انجام شده است، افزود: همچنین در راستای رفع مشکلات کارت های عابر ناب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دو سال مکاتبه برای مناسب سازی روستایی/مشکلات در مرحله شناسایی

دو سال مکاتبه برای مناسب سازی روستایی/مشکلات در مرحله شناسایی