مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 آذر 1398 ساعت 11:162019-12-04اجتماعي

شهرداری همدان برای خدمات دهی250 دستگاه اتوبوس درون شهری اقدام کند


رییس شورای شهر همدان بابیان اینکه سال 96 تعداد 210 اتوبوس در همدان فعال بود که به 175 دستگاه کاهش یافته است، گفت: شهرداری همدان باید 250 دستگاه اتوبوس درون شهری را در همدان فعال کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، کامران گردان ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: استفاده از ناوگان حمل ونقل عمومی درون شهری یکی از سیاست های اصلی شورای شهر همدان در راستای کاهش آلاینده ها و کمک به پاکیزگی آب و هوای این شهر است.

وی افزود: خودروهای اتوبوس درون شهری بیشترین جابه جایی حمل ونقل عمومی شهروندان همدانی را برعهده دارند اما متأسفانه نسبت به سال 96 با کاهش چشمگیری مواجه شده است.

گردان بیان کرد: با توجه به اینکه تا سال 96، 45 دستگاه اتوبوس خریداری و 30 دستگاه نیز بازسازی شد؛ در مجموع در سال 96، 210 دستگاه اتوبوس عمومی در سطح شهر خدمات دهی داشتند اما در حال حاضر این آمار به 175 دستگاه کاهش یافته است.

رییس شورای شهر همدان همچنین گفت: مدیریت ‎شهری باید نسبت به خودروهای اتوبوس که امکان بازسازی دارند، اقدامات لازم را انجام دهد و در حال حاضر بر اساس نیاز شهروندان همدانی، فعال بودن 250 خودرو اتوبوس های درون شهری ضروری است.

تأکید بر آموزش های شهروندی با محوریت فرهنگ ترافیک وی در ادامه با اشاره به برگزاری کمیسیون حمل ونقل و خدمات شهری شصت وچهارمین اجلاس مجمع م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرداری همدان برای خدمات دهی250 دستگاه اتوبوس درون شهری اقدام کند

شهرداری همدان برای خدمات دهی250 دستگاه اتوبوس درون شهری اقدام کند