مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 آذر 1398 ساعت 11:262019-12-04اقتصادي

پرداخت کمک هزینه تحصیلی به 2500 دانشجوی بهزیستی/واریز از 16 آذر


دانشجویان بهزیستی که در دانشگاه های دولتی تحصیل می کنند از 400 هزار تومان تا 2 میلیون تومان از 16 آذر، هر ترم کمک هزینه تحصیلی می گیرند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، وحید قبادی دانا در مراسم تجلیل از معلولان نخبه که ظهر امروز برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به اینکه معلولان اقلیت 10 درصدی را در جوامع تشکیل می دهند، اما باید به سمتی پیش برویم که تبعیض و نابرابری برای آنها برطرف شود و شرایطی ایجاد کنیم تا استعدادهای آنها به ظهور برسد تا بتوانند زندگی مستقلی همراه با منزلت اجتماعی داشته باشند.

وی ادامه داد: همچنین زمینه مشارکت اجتماعی مؤثر آنها در خانواده و جامعه ایجاد شود.

رییس سازمان بهزیستی کشور افزود: برخورداری از تحصیلات و شغل، یکی از مواردی است که جامعه معلولان خواستار رفع مشکلات در این خصوص هستند.

قبادی دانا با اشاره به اینکه در کشورمان قانون و دانش کم نداریم، اما مشکل این است که در اجرای قوانین ضعف داریم، بیان کرد: اگر بتوانیم قانون جامع معلولان را اجرایی کنیم، بسیاری از مسائل معلولان مرتفع می شود.

وی گفت: بر اساس قانون جامع حمایت از حقوق معلولان، استفاده از مراکز ورزشی، خدمات و وسایل آنها در دستگاه های دولتی، شهرداری ها و دهیاری ها رایگان است و یکی از نقش های بهزیستی، مطالبه گری آن است که بتواند حقوق حقه این قشر را استیفا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت کمک هزینه تحصیلی به 2500 دانشجوی بهزیستی/واریز از 16 آذر

پرداخت کمک هزینه تحصیلی به 2500 دانشجوی بهزیستی/واریز از 16 آذر