مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 آذر 1398 ساعت 12:362019-12-04اجتماعي

معرفی 30 واحد آلاینده در همدان


معاون مدیرکل محیط زیست همدان با بیان اینکه امسال 30 واحد به عنوان واحد آلاینده معرفی شده است گفت: 18 واحد در خصوص پسماند و فاضلاب و 12 واحد به عنوان واحد آلودگی هوا معرفی شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس  از همدان، عادل عربی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران در حوزه مدیریت پسماندهای عفونی مطب های خصوصی استان اظهار کرد: در حال حاضر تمام پسماندهای مراکز درمانی دولتی استان مدیریت می شوند.

وی گفت: در مورد پسماندهای خصوصی نیز شرکت مربوطه توسط کارگروه پسماند استان معرفی و کار خود را  آغاز کرد که جز ملایر توانستیم مدیریت خوبی داشته باشیم.

معاون مدیرکل محیط زیست همدان اضافه کرد: اخیرا موضوع  ملایر در کارگروه پسماند استان مطرح شد و قرار است نظام پزشکی این شهرستان ورود کند و کار انجام شود.

وی با بیان اینکه معتقدیم پسماندهای عفونی مدیریت شود و اینکه چه شرکتی باشد مهم نیست افزود: مدیریت و بی خطرسازی پسماندهای مراکز خصوصی ملایر نیز در حال حاضر انجام می شود.

عربی با اشاره به اینکه هوای همدان طی آذرماه چهار روز در وضعیت هشدار بوده که آذرماه سال گذشته نیز همین شرایط را داشتیم گفت: سال گذشته استان 51 روز وضعیت هشدار داشت و امسال تاکنون 21 روز بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی 30 واحد آلاینده در همدان

معرفی 30 واحد آلاینده در همدان