مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 آذر 1398 ساعت 12:552019-12-04سياسي

مشارکت داوطلبانه برای کشفِ خانه های تاریخی تهران


مدیر کل میراث فرهنگی استان تهران خبر داد: همزمان با روز جهانی کار داوطلبانه (14 آذر) و با هدف تقویت و گسترش مشارکت های اجتماعی در معرفی و صیانت از میراث فرهنگی تهران، - عکس این خبر تزیینی است مدیر کل میراث فرهنگی استان تهران خبر داد: همزمان با روز جهانی کار داوطلبانه (14 آذر) و با هدف تقویت و گسترش مشارکت های اجتماعی در معرفی و صیانت از میراث فرهنگی تهران، گشت بازدید از بناهای تاریخی در محور جنوبی خیابان ولیعصر (عج) برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پرهام جانفشان اجرایی کردنِ این گشتِ بازدید را به دنبال اجرایی کردن یک فعالیت داوطلبانه برای عکاسی و معرفی خانه های تاریخیِ کمتر شناخته شده پایتخت در فضای مجازی دانست.

وی با بیان این که این فعالیت داوطلبانه برای عکاسان و فعالان گردشگری برگزار می شود، افزود: طرح فعالیت های داوطلبانه در حوزه های میراث فرهنگی و گردشگری تا پایان آذر ماه برای علاقمندان برگزار می شود و شرکت کنندگان در این طرح، عکس ها و نوشته های خود را با هشتک #تهران_پایتخت_زیبای_من در فضاهای مجازی منتشر می کنند .

او با اشاره به این که طرح معرفی خانه های تاریخی خیابان ولیعصر (عج) با مشارکت شهرداری منطقه 11 برگزار می شود، افزود: فعالان کار داوطلبانه در این طرح از خانه های تاریخی مانند مینایی و امین بهادر بازدید و عکاسی می کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت داوطلبانه برای کشفِ خانه های تاریخی تهران

مشارکت داوطلبانه برای کشفِ خانه های تاریخی تهران