مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 آذر 1398 ساعت 13:152019-12-04پزشكي

150 پزشک عمومی؛ زیر پوشش دوره های آموزشی طب سنتی


رییس دانشکده طب ایرانی و مکمل دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: تاکنون 150 پزشک عمومی زیر پوشش دوره های آموزشی طب سنتی قرار گرفتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان رضوی، دکتر مهدی یوسفی با بیان اینکه براساس قوانین وزارت بهداشت فقط آن دسته از دانش آموختگان طب سنتی و پزشکان عمومی که آموزش های مورد تایید را با موفقیت فراگرفته اند، مجاز به ارائه خدمات پزشکی در حوزه طب سنتی هستند، افزود: به منظور افزایش دسترسی شهروندان به خدمات طب سنتی مجاز، این پزشکان عمومی زیر پوشش دوره های آموزشی کوتاه مدت قرار گرفتند.

وی افزود: بر همین اساس افراد غیرپزشک نه تنها حق مداخله در امور درمانی و طبابت را ندارند بلکه مجاز به فعالیت در حوزه طب سنتی نیز نیستند.

رییس دانشکده طب ایرانی و مکمل دانشگاه علوم پزشکی مشهد از تمامی شهروندان خواست در صورت مواجهه با فعالیت های غیرمجاز و خلاف مقررات طب سنتی با قید فوریت مراتب را به اداره نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد و مدیریت طب سنتی این دانشگاه اطلاع دهند.

دکتر یوسفی افزود: امور مرتبط با ارائه گیاهان دارویی و همچنین داروهای گیاهی در عطاری ها نیز از سوی معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی مشهد تحت نظارت بوده و بطور مستمر از سوی کارشناسان این حوزه رصد می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

150 پزشک عمومی؛ زیر پوشش دوره های آموزشی طب سنتی

150 پزشک عمومی؛ زیر پوشش دوره های آموزشی طب سنتی