مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 آذر 1398 ساعت 13:302019-12-04ورزشي

آمادگی بیش از 500 ناشر کشوری برای حضور در نمایشگاه کتاب سمنان


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان از ثبت نام بیش از 500 ناشر کشوری برای حضور در نمایشگاه کتاب سمنان خبر داد و با تاکید بر تاثیر برپایی نمایشگاه کتاب استان در سمنان خواستار به میدان آمدن ظرفیت تمام دستگاههای فرهنگی و اجرایی برای برگزاری شایسته این نمایشگاه شد.

- ایسنا/سمنان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان از ثبت نام بیش از 500 ناشر کشوری برای حضور در نمایشگاه کتاب سمنان خبر داد و با تاکید بر تاثیر برپایی نمایشگاه کتاب استان در سمنان خواستار به میدان آمدن ظرفیت تمام دستگاههای فرهنگی و اجرایی برای برگزاری شایسته این نمایشگاه شد.

حجت الاسلام والمسلمین علی اصغر فضیلت در نشست ستاد شهرستانی هفدهمین نمایشگاه کتاب استان در فرمانداری سمنان منابع مورد نیاز برای برگزاری این نمایشگاه را یک میلیارد و 500 میلیون ریال بیان و با توجه به وضعیت منابع اظهار کرد: برای جبران کمبودهای اعتباری در این خصوص مشارکت و همراهی دستگاههای مختلف در برپایی این نمایشگاه ضروری است.

وی این نمایشگاه را بزرگترین رویداد فرهنگی استان سمنان دانست و افزود: این نمایشگاه در دو بخش اصلی و جنبی در سالن ورزشی غدیر سمنان برگزار می شود.

فضیلت با اشاره به ثبت نام بیش از 500 ناشر کشوری برای حضور در نمایشگاه کتاب سمنان گفت: ثبت نام این تعداد ناشر، بیانگر اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی بیش از 500 ناشر کشوری برای حضور در نمایشگاه کتاب سمنان

آمادگی بیش از 500 ناشر کشوری برای حضور در نمایشگاه کتاب سمنان