مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 آذر 1398 ساعت 13:302019-12-04اجتماعي

راه کاهش ترافیک و آلودگی هوا، توسعه حمل ونقل عمومی با کمک دولت است


جلسه نظارت همگانی 1888 صبح امروز با حضور محسن پورسیدآقایی، معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار تهران و مدیران عامل سازمان ها و شرکت های تحت مدیریت وی در ساختمان مرکزی شهرداری تهران برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، معاون شهردار و مدیران عامل سازمان ها و شرکت های حوزه حمل و نقل و ترافیک به بیش از 250 تماس تلفنی شهروندان و سوالات آن ها پاسخ دادند.

گلایه از کمبود اتوبوس و ازدحام در مترو، اصلاح هندسی معابر، جانمایی علائم ترافیکی، احداث پله برقی و آسانسور در ایستگاه های مترو، جانمایی ایستگاه های اتوبوس در کنار نارضایتی از عدم اطلاع رسانی جامع در خصوص شرایط تردد ساکنان محدوده کنترل آلودگی هوا(زوج یا فرد سابق)، بیشترین درخواست شهروندان در تماس تلفنی مستقیم با معاون حمل ونقل و ترافیک شهرداری تهران و مدیران این معاونت بود.

محسن پورسیدآقایی با بیان اینکه یکی از بحث های مطرح شده از سوی شهروندان مربوط به عدم اطلاع ساکنان محدوده ی زوج و فرد سابق از تسهیلات تردد و ثبت نام در سامانه ی تهران من بود تصریح کرد: به رغم اطلاع رسانی صورت گرفته چه به صورت محیطی و چه رسانه ای اما با تماس های متعدد مردمی مواجه بودیم که چون در سامانه ی تهران من به عنوان ساکن محدوده ثبت نام نکرده اند اکنون بدهکار عوارض تردد در محدوده های ترافیکی هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه کاهش ترافیک و آلودگی هوا، توسعه حمل ونقل عمومی با کمک دولت است

راه کاهش ترافیک و آلودگی هوا، توسعه حمل ونقل عمومی با کمک دولت است