مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 آذر 1398 ساعت 14:152019-12-04بين الملل

مصر: برای داشتن خاورمیانه آرام باید اراضی فلسطین و جولان آزاد شوند


نماینده دائم مصر در سازمان ملل گفت که غرب آسیا در صورتی رنگ و بوی آرامش را به خود می بیند که جولان سوریه و اراضی فلسطین از اشغالگری رژیم صهیونیستی رها شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، محمد ادریس نماینده دائم مصر در سازمان ملل در نشستی که بامداد چهارشنبه در نیویورک برگزار شده بود، خواستار آزادی جولان سوریه و فلسطین از اشغالگری رژیم صهیونیستی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه خبری الیوم السابع، وی تصریح کرد: اگر خواهان خاورمیانه آرام هستیم، باید جولان سوریه و فلسطین آزاد شوند .

ادریس افزود: جامعه جهانی باید مواضع جدی در خصوص ادامه اشغالگری جولان سوریه که سالهاست این پرونده بدون اجرای قطعنامه های شورای امنیت و مجمع عمومی سازمان ملل مسکوت باقی مانده است، اتخاذ کند .

نماینده دائم مصر در سازمان ملل در ادامه تاکید کرد که حل بحران های منطقه باید از راه پایبندی به قوانین بین المللی و قطعنامه های سازمان ملل صورت بگیرد.

  بامداد امروز(چهارشنبه) قطعنامه ای در مجمع عمومی سازمان ملل صادر شد که طبق آن ضمن اشغال شده دانستن جولان سوریه، از رژیم صهیونیستی خواسته شد که از این مناطق عقب نشینی کند.

مجمع عمومی سازمان ملل با 91 رای موافق، 65 رای ممتنع و 9 رای مخالف قطعنامه عقب نشینی اسراییل از جولان اشغالی را صادر کرده و تداوم اشغال آن را مان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصر: برای داشتن خاورمیانه آرام باید اراضی فلسطین و جولان آزاد شوند

مصر: برای داشتن خاورمیانه آرام باید اراضی فلسطین و جولان آزاد شوند