مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 آذر 1398 ساعت 14:552019-12-04ورزشي

نه خانی آمده نه خانی رفته / قصه کشتی اترک سر دراز دارد


کشتی گیر بومی تیم اترک خراسان شمالی ضمن گلایه از عدم توجه به این تیم و کشتی گیران بومی این تیم گفت: مبالغ قرارداد این کشتی گیران هنوز پرداخت نشده و جواب درستی نیز از سوی مسئولان داده نمی شود.

- حمید الهیان در مصاحبه با خبرنگار فارس در بجنورد اظهار کرد: تیم اترک در فدراسیون کشتی با 4 نفر از کشتی گیران بومی قرارداد بستند و در قرارداد این افراد آمده در صورت حضور در 4 تیم نهایی لیگ برتر 40 درصد به قرارداد اضافه می شود.

وی در ادامه گفت: کشتی گیران درجه 2 کرج به بومی های حاضر در تیم اترک ترجیح داده شد و اردویی که توسط سرمربی تیم در کرج برگزار شد ازنظر اسکان و امکانات خیلی ضعیف بود.

کشتی گیر بومی تیم اترک گفت: قرار بود در لیگ برتر کشتی بگیریم اما متأسفانه سرمربی تیم به ما می گفت تضمین کنید که کشتی ها را برنده باشید.

الهیان ادامه داد: بعدازاینکه اترک به جمع 4 تیم لیگ برتر صعود کرد سرمربی تیم سناریوی طرحی کرد و گفت تیم انصراف داده تا اینکه به پولش برسد و متأسفانه کشتی گیران بومی فقط 10 درصد از قرارداد خود را دریافت کردند اما تمام کشتی گیران داخلی و خارجی و کادر فنی تیم اترک  مبالغ خود را از تیم گرفتند.

وی ادامه داد: هر زمان که به مسؤولین تیم اترک برای قرارداد تماس می گیریم اعلام می کنند که برای رسیدن به پول و مبالغ قرارداد خود شکایت کنید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نه خانی آمده نه خانی رفته / قصه کشتی اترک سر دراز دارد

نه خانی آمده نه خانی رفته / قصه کشتی اترک سر دراز دارد