مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 آذر 1398 ساعت 15:002019-12-04سياسي

نمی توان با افزودن نظارت ها جلوی فساد را گرفت


معاون فرهنگی قوه قضاییه با بیان اینکه برای اصلاح قانون باید فرهنگ سازی کرد، گفت: اکنون که قانون را اصلاح می کنند به شیوه خوب انجام نمی شود، همچنان قوانین ما ضدتولید است و تسهیل گر نیست و تصور می کنند با افزودن نظارت ها می تواند جلوی فساد را بگیرند.

- ایسنا/اصفهان معاون فرهنگی قوه قضاییه با بیان اینکه برای اصلاح قانون باید فرهنگ سازی کرد، گفت: اکنون که قانون را اصلاح می کنند به شیوه خوب انجام نمی شود، همچنان قوانین ما ضدتولید است و تسهیل گر نیست و تصور می کنند با افزودن نظارت ها می تواند جلوی فساد را بگیرند.

حجت الاسلام هادی صادقی عصر امروز (چهارشنبه) در جلسه شورای اداری گلپایگان، با بیان اینکه وارث وضعیت نابسامانی هستیم که در گذشته های دور ایجاد شده است، اظهار کرد: به تدریج در تلاش هستیم که اوضاع را بهبود ببخشیم.

به واسطه انقلاب اسلامی برکت زیادی شامل حال مردم شد و انشاالله مشکلات با همت بیشتر و کار جهادی حل شود، موضوعات ثبتی و سوخت کشاورزی را بنویسید و به دست ما برسانید.

وی افزود: وضعیت ارتباطی بانک ها با تولیدکنندگان بسیار بد است، البته تنها بانک ها نیستند.

اغلب قوانین گذشته را داریم و قوانین جدیدی هم به آنها اضافه کرده ایم، قانون روی قانون و مانع روی مانع را برای کسی که می خواهد تولید کند، ایجاد کرده ایم، در این شرایط ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمی توان با افزودن نظارت ها جلوی فساد را گرفت

نمی توان با افزودن نظارت ها جلوی فساد را گرفت