مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 آذر 1398 ساعت 17:102019-12-04اجتماعي

انتقاد شدید معاون شهرداری تهران از وزارت کشور و پلیس


معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با انتقاد شدید از وزارت کشور و پلیس گفت: ما برای رفع آلودگی هوا نیاز به اطلاعات خودروهای تهران داریم اما پلیس و وزارت کشور این اطلاعات را در اختیار ما قرار نمی دهند و به همین راحتی سلامت مردم به خطر می افتد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محسن پورسیدآقایی در چهل ویکمین جلسه کارگروه ملی کاهش آلودگی هوا اظهار کرد: شهرداری تهران برای این که بتواند مساله آلودگی هوا را رفع کند لازم است که معاینه فنی تمام خودروهای در حال تردد در شهر را دائماً چک کند و بتواند آنها را جریمه کند.

در حال حاضر دوربین های ما طی روز حدود 4 میلیون خودرو را ثبت می کنند و تمام این تعداد را برای سامانه سیمفا ارسال می کنیم که به ما اعلام کند که خودرو معاینه فنی دارد یا خیر.

معاون حمل ونقل و ترافیک شهرداری تهران با اشاره به این که تا حدود دو ماه گذشته تنها اطلاعات دو میلیون خودرو را برای ما ارسال می کردند، تصریح کرد: در حال حاضر این رقم افزایش پیدا کرده و ما تقریباً روزانه به اطلاعات سه میلیون خودرو دسترسی داریم.

این در حالی است که دوربین های ما در حدود چهار میلیون خودرو را روزانه ثبت می کنند و این به معنی آن است که برخی از خودروهای فاقد معاینه فنی بدون جریمه و اعمال قانون در سطح شهر تردد می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد شدید معاون شهرداری تهران از وزارت کشور و پلیس

انتقاد شدید معاون شهرداری تهران از وزارت کشور و پلیس