مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 آذر 1398 ساعت 17:302019-12-04حوادث

عامل اصلی راه بندان و آتش زدن اتوبوس های اصفهان دستگیر شد


با گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، به نقل از پایگاه خبری پلیس، محمدرضا خدادوست اظهار داشت: به دنبال ایجاد اغتشاشات و آشوب های خیابانی به بهانه افزایش قیمت بنزین و تعرض به اماکن و اموال عمومی، - فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از عملیات ضربتی دستگیری عامل اصلی راه بندان یکی از خیابان ها و آتش زدن اتوبوس شرکت واحد در حوادث اخیر خبر داد.

با گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، به نقل از پایگاه خبری پلیس، محمدرضا خدادوست اظهار داشت: به دنبال ایجاد اغتشاشات و آشوب های خیابانی به بهانه افزایش قیمت بنزین و تعرض به اماکن و اموال عمومی، شناسایی و دستگیری عاملان اصلی این گونه اقدامات در دستور کار ویژه پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان افزود: در همین رابطه با تلاش شبانه روزی مأموران، انجام کار های ویژه اطلاعاتی و پلیسی و جمع آوری مدارک و مستندات از ایجاد اغتشاش توسط افراد شرور سرانجام هویت یکی از عاملان اصلی راه بندان یکی از خیابان ها و آتش زدن اتوبوس شرکت واحد مورد شناسایی قرار گرفت.

وی گفت: با مشخص شدن هویت این فرد، مأموران طی یک عملیات ویژه و ضربتی با هماهنگی مقام قضایی او را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

خدادوست اظهار داشت: متهم که 26 سال سن دارد در مواجهه با اسناد و مدارک متقن پلیس صراحتاً به اعمال بزه انتسابی خود ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عامل اصلی راه بندان و آتش زدن اتوبوس های اصفهان دستگیر شد

عامل اصلی راه بندان و آتش زدن اتوبوس های اصفهان دستگیر شد