مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 آذر 1398 ساعت 21:002019-12-04اجتماعي

ارتقای دانش کارکنان در دستور کار اوقاف سمنان است


معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان گفت: ارتقای سطح دانش و برگزاری دوره های آموزشی تخصصی یکی از اولویت های این معاونت است.

- سیدایمان موسوی فر در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان اظهار کرد: با توجه به سرعت رشد علم و دانش در جهان انسان ها باید خود را با شرایط جدید وفق دهند و کارکنان نیز باید برای وظایفی که برعهده می گیرند، تخصص خود را به روز کنند تا بتوانند آن را به خوبی انجام دهند.

وی افزود: کارکنان باید از وظایف کاری که باید انجام دهند، آگاه باشند و کمبود و فقدان آگاهی نسبت به وظیفه و شیوه انجام دادن آن مانعی برای گرایش به تغییر در رفتارهای موجود است.

معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان اضافه کرد: ارتقای سطح دانش و برگزاری دوره های آموزشی تخصصی یکی از اولویت های این معاونت محسوب می شود.

موسوی فر با اشاره به لزوم ارائه شرح وظایف کلیه کارکنان، بیان کرد: در واقع همه کارکنان باید دارای شرح وظایف مکتوب و شفاف باشند و در جایگاه متناسب با قابلیت های شخصی و توانمندی های عملیاتی قرار گیرند.

وی خاطرنشان کرد: لازم است علایق، تحصیلات و آینده شغلی افراد با هم مرتبط باشد و بر اساس این عوامل برای کارکنان دوره آموزشی لازم را طراحی کرد تا به نتیجه مطلوب دست یابیم و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتقای دانش کارکنان در دستور کار اوقاف سمنان است

ارتقای دانش کارکنان در دستور کار اوقاف سمنان است