مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 آذر 1398 ساعت 06:452019-12-05ورزشي

کبدی استان سمنان؛ مستعد شکوفایی، نیازمند حمایت


ورزش کبدی در استان سمنان مستعد شکوفایی و رشد هر چه بیشتر بوده و امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند حمایت است.

- خبرگزاری فارس سمنان- گروه ورزشی: استان سمنان از ظرفیت های خوبی در رشته کبدی برخوردار است و این امر اخیراً نیز در مجمع سالانه هیأت کبدی استان با حضور رییس فدراسیون کبدی، ورزشکاران و مربیان این رشته ورزشی مورد تأکید قرار گرفت.

ورزش کبدی در استان سمنان مستعد شکوفایی و رشد هر چه بیشتر بوده و اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان باید از ورزشکاران این بخش بیشتر حمایت کند.

نشانه های رشد کبدی در استان سمنان عباس اورسجی، رییس فدراسیون کبدی در همین زمینه، با اشاره به توسعه ورزش کبدی در استان سمنان اظهار کرد: عوامل متعددی چون افزایش ورزشکاران سازمان یافته و شناسایی مستعدان ورزشی در این رشته نشانگر رشد کبدی در استان سمنان است.

وی با بیان اینکه استراتژی بین المللی ما ورود کبدی به المپیک است، ادامه داد: لازمه توسعه و موفقیت در هر بخشی، تأمین نیازهاست؛ اما با ارتقای سطح دیدگاه ها نیز می توان به اهداف عالی دست یافت.

امروز همه باید کمک کنند تا ورزش کبدی در استان سمنان بیش از گذشته خود را نشان دهد رییس فدراسیون کبدی با اشاره به میزبانی کبدی در کیش و ضرورت بهره وری همه جانبه از این میزبانی ها گفت: این میزبانی که به صورت شایسته برگز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کبدی استان سمنان؛ مستعد شکوفایی، نیازمند حمایت

کبدی استان سمنان؛ مستعد شکوفایی، نیازمند حمایت