مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 آذر 1398 ساعت 07:052019-12-05سياسي

رونمایی از طرح هر مسجد، یک حقوقدان در زنجان


طرح هر مسجد، یک حقوقدان در زنجان با حضور شورای معاونین، شورای قضایی، فرمانده انتظامی استان روسای بسیج حقوقدانان و مرکز وکلا و مردم رونمایی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان،  حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی در  آیین رونمایی از طرح هر مسجد یک حقوقدان در مسجد امام حسن مجتبی (ع) منطقه نجف آباد (بیسیم) اظهار کرد: هدف ما از حضور در مساجد دیدار چهره به چهره و شنیدن و تلاش در رفع مشکلات مردم است.

رییس کل دادگستری استان زنجان با اشاره به اینکه ما تحت هدایت ها و رهنمودهای گام دوم انقلاب هستیم، افزود: در دوره جدید ریاست قوه قضاییه تاکید بر تحول بر اساس رهنمودهای مقام معظم رهبری شده است.

  وی ادامه داد: آنچه که مورد توجه در این محفل است و بخشی از سند تحولی را در بر می گیرد و از نگرانی جدی مردم می باشد، این است که وقتی یک واقعه حقوقی برای این مردم پیش می آید٬ انتظار دارند زود و خوب رسیدگی شود٬ هر چند این امر مقداری حل شده ولی برای حل کامل آن نیازمند همت مسؤولین و مشارکت مردم می باشیم.

  صادقی نیارکی  علت کندی رسیدگی و طولانی شدن فرایند رسیدگی ها را کثرت ورودی پرونده ها به دادگستری دانست و تصریح کرد: دستگاه قضا با این امکانات نمی تواند به پرونده ها زودتر رسیدگی کند که با بررسی های صورت گرفته بالا بودن تعداد پرونده ها٬ عدم اطلاع حق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از طرح هر مسجد، یک حقوقدان در زنجان

رونمایی از طرح هر مسجد، یک حقوقدان در زنجان