مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 آذر 1398 ساعت 08:262019-12-05سياسي

نگرش تزیینی دستگاه ها به بهره وری/ ضرورت ایجاد استارت آپ های شهری


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار و سرپرست معاونت توسعه منابع استانداری سمنان بر ضرورت برنامه ریزی در راستای ایجاد استارت آپ های شهری در استان تاکید کرد.

- ایسنا/سمنان معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار و سرپرست معاونت توسعه منابع استانداری سمنان بر ضرورت برنامه ریزی در راستای ایجاد استارت آپ های شهری در استان تاکید کرد.

حشمت الله عسگری در جلسه شورای راهبردی استان با اشاره به نقش مهم شهرداری ها در بخش های مخلف اظهار کرد: انتظار می رود که شهرداری ها ایجاد استارت آپ های حوزه شهری را در دستور کار خود قرار دهند.

وی با تقدیر از اجرای طرح کارتابل از سوی شهرداری سمنان افزود: شهرداری سمنان اقدامات خوبی را در حوزه مدیریت شهری و خدمات رسانی عمومی انجام داده است، با توجه به توفیقات این شهرداری در حوزه خدماتی به مردم، انتظار می رود طرح کارتابل شهروندی توسط شهرداری دنبال شود .

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری سمنان با اشاره به حضور کارکنان ساختمانی در میادین مختلف شهر از شهرداری های استان خواست ساماندهی کارگران ساختمانی ها را به طور جدی پیگیری کنند.

وی با اشاره به برون سپاری بخشی از وظایف دستگاه ها به دفاتر پیشخوان گفت: دفاتر پیشخوان باید متناسب با حجم خدمات مورد نیاز ایجاد شده و دستگاه ها نیز خدمات تخصصی خود را به دفات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگرش تزیینی دستگاه ها به بهره وری/ ضرورت ایجاد استارت آپ های شهری

نگرش تزیینی دستگاه ها به بهره وری/ ضرورت ایجاد استارت آپ های شهری