مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 آذر 1398 ساعت 09:002019-12-05فرهنگي

جشنواره منطقه ای تخت سلیمان تکاب آغاز بکار کرد


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان غربی گفت: بدنبال برنامه ریزی برای برگزاری جشنواره ملی تخت سلیمان در سال آینده هستیم.

- ایسنا/آذربایجان غربی مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان غربی گفت: بدنبال برنامه ریزی برای برگزاری جشنواره ملی تخت سلیمان در سال آینده هستیم.

جلیل جباری امروز 14 آذر ماه در جشنواره منطقه ای گردشگری تخت سلیمان تکاب با اشاره به برگزاری جشنواره منطقه ای تخت سلیمان در 14 و15 آذر ماه با بیان اینکه این جشنواره دومین جشنواره از 7 رویداد ملی گردشگری است، افزود: بدنبال برگزاری این جشنواره در سطح ملی در تابستان سال 99 هستیم.

وی هدف از برگزاری جشنواره منطقه ای را در نیمه دوم سال جذب گردشگر در فصول غیر پیک مسافر به مناطق مذکور برای معرفی ظرفیتهای آن منطقه دانست و گفت: این جشنواره با شرکت 5 استان (زنجان،آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، گیلان) به مرکزیت تکاب در 2روز در حال برگزاری است که در سلسله برگزاری جشنواره های منطقه ای جشنواره بعدی با مرکزیت سیستان و بلوچستان برگزار خواهد شد.

جباری برگزاری جشنواره های اینچنینی را زمینه ای برای بازشناسی ظرفیتهای شهرستان عنوان کرد و گفت: در جوار برگزاری این جشنواره، نمایشگاه توانمندی های گردشگری تکاب و 5 استان حاضر در جشنواره در 35 غرفه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره منطقه ای تخت سلیمان تکاب آغاز بکار کرد

جشنواره منطقه ای تخت سلیمان تکاب آغاز بکار کرد